miercuri, 29 august 2012

Top 10 Seriale pe care vrei sa le vezi toamna asta

Spoiler Alert

Daca nu sunteti la zi cu serialele astea, nu cititi.. Nu vreau sa dezvalui nimic.. Poate doar faptul ca nu mai am apostrof (sorry about that)

10.Greys Anatomy
E in sezonul 9 si inca stie cum sa-si faca intrarea. Ceea ce mi-a placut la finalul sezonului trecut e ca au stiut sa-l construiasca diferit, astfel incat Lexie a murit undeva pe la inceput. Sezonul asta Meredith va trebui sa faca fata problemei asteia, Mark va pleca, Cristina va trebui sa-si rezolve problemele cu Owen si bineinteles vor trebui sa fie descoperiti. Premiera: 27 Septembrie, 2012

9.Sons Of Anarchy
Sezonul 5 pune accent pe conflictul dintre generatii, si cum Jack e acum liderul grupului, asteptati-va sa vedeti mai multa drama, mai multe arme, mai multe secrete. Mai mult din tot. Sons Of Anarchy nu dezamageste niciodata. Premiera: 11 Septembrie, 2012

8.Boardwalk Empire
Fiind unul dintre cele mai bune seriale, Boardwalk Empire le are pe toate: mafioti, habotnici, crime, femei si Steve Buscemi. Uitati-va pentru el macar si n-o sa regretati. Sezonul 3 se anunta a fi legen-dary. :) Premiera: 16 Septembrie, 2012

7.Once Upon A Time
Recunosc. Sunt fan Once Upon A Time. Si sezonul 1 s-a terminat.. magic. Ceea ce inseamna ca orice e posibil. Si cand spun orice, ma refer la orice.. Si de parca n-ar fi de ajuns, sezonul asta o sa-i cunoastem pe Captain Hook, Mulan si Sir Lancelot (printre multi altii, probabil). Let the magic come, baby!
Premiera: 30 septembrie, 2012

6.Fringe
E ultimul sezon si in 13 episoade o sa vedem viitorul, o sa vedem daca Olivia si Peter raman impreuna, daca profetia cu Olivia o sa se adevereasca, care-i treaba cu The Observers, si, evident, pe Walter mancand. Iar eu de-abia astept. Premiera: 28 Septembrie, 2012

5.Parks and Recreation
O spun si o sustin. Parks and Recreation e cea mai buna comedie in acest moment. Toate personajele sunt extraordinar de bine definite, iar povestea evolueaza intr-un sens prielnic (+ de-abia astept sa aud pe cineva zicans: Jerry?!) Daca ati ratat serialul asta, pierdeti niste glume foarte bune si niste actori misto (foarte misto). Premiera: 20 Septembrie, 2012

4.American Horror Story
Am vazut trailere-le, am citit fiecare stire, si acum vreau mai mult. Vreau sezonul 2! Jessica Lange e ireala in fiecare scena (intr-un sens bun), povestea e intriganta, si faptul ca au schimbat locatia, personajele si tema serialului e genial. Premiera: 17 Octombrie, 2012

3.Dexter
Sunt fan Dexter. Rectific. Sunt cel mai mare fan Dexter. Iar finalul sezonului 6 m-a dat pe spate, m -a calcat in picioare, mi-a dat 2 palme peste fata si un pumn in coaste (Exagerez ca sa prindeti ideea). Am asteptat 6 ani pentru partea asta a povestii si acum ca se intampla.. nu-mi vine sa cred. In ultimele doua sezoane vom avea de-a face cu un mister, un caz care se va desfasura pe parcursul episoadelor ramase si the Dexter/Debra situation. Sunt dependent. Si vreau sezonul 7. Acum!! (de fapt, o sa apara pe 30 sept)

2.The Walking Dead
Apare Guvernatorul. Watch out! Or, just watch! Premiera: 14 Octombrie, 2012

1.Homeland
Daca ai ratat serialul asta, ai facut cea mai mare greseala din viata ta. Homeland s-ar mai putea numi: Cum ar trebui sa arate o drama! Povestea e incredibila si plina de suspans (plina!), actorii sunt minunati (minunati!), iar finalul.. Ei bine, finalul.. Intrebarea e urmatoarea: Ce urmeaza dupa un sezon perfect? Raspuns corect: un alt sezon perfect. Premiera: 30 Septembrie, 2012

Mentiune: Modern Family. Pentru ca e comic de fiecare data, pentru ca sfarsitul sezonului 3 promite mai mult decat am crezut eu ca o sa promita si pentru ca e bun, damn it! Premiera: 26 Septembrie, 2012


Un comentariu:

  1. Ce ma enervezi cand imi faci pofta de seriale noi cand stii la cate ma uit si cum nu am timp de toate!

    RăspundețiȘtergere